چقدر زود گذشت...


انگار همین دیروز بود که  شروع کردیم؛

 جمعی از مهندسان خوش ذوق و خبره برنامه نویس با بلند پروازی و جاه طلبی پا در مسیری طولانی گذاشتند تا نرم افزارهای مالی و اداری محاسبان را تولید و گسترش دهند.
در یک چشم به هم زدن 18 سال گذشت و افراد انگشت شماری که در حساب رایان مشغول به کار بودند، حالا یک خانواده بزرگ 130 نفره را تشکیل داده‌اند.

در این سال‌ها روزهای خوب و بد زیادی داشتیم، بعضی وقت‌ها اشتباه کردیم اما در نهایت به مسیر درست بازگشتیم و برآیند کلی تلاشی که در این سال‌ها انجام دادیم، افتخارات و تندیس‌های گوناگونی است که از سازمان‌ها و نهادهای مسئول دریافت کردیم.

قطع به یقین پیمودن این مسیر پر فراز و نشیب، بدون همراهی و همکاری افرادی که ما را در این سال‌ها همراهی کردند میسر نبود و در آینده هم بدون همراهی این عزیزان، ادامه مسیر و پیشرفت دور از ذهن خواهد بود. به همین جهت قصد داریم از تمامی دوستان و سرمایه‌های انسانی عزیزی که ما را در این راه همراهی کردند و قرار است باز هم همراهی کنند، قدردانی کنیم و از همین تریبون اعلام می‌کنیم که بدون شما نمی‌شد و نخواهد شد.

هدف و تلاش ما این است که برای مشتریان عزیزمان به عنوان یک همراه و شریک تجاری گام برداریم، با سازمان‌ها و برندهای معتبری همکاری کردیم و به این همکاری افتخار می‌کنیم.

امیدواریم که در آینده هم بتوانیم نظر شما عزیزان را جلب کنیم و در این راه از خداوند منان یاری می‌طلبیم.

روابط عمومی شرکت حساب رایان پارس