شرکت حساب رایان پارس به عنوان تنها شرکت نرم افزاری، لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را طی همایشی در صبح روز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان دریافت کرد. این مراسم با حضور وزیر صنعت معدن تجارت، مدیر عامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، مدیران بنگاه های اقتصادی و اهالی رسانه برگزار شد.

تصویر تندیس نقره ای

شرکت حساب رایان پارس به عنوان یکی از نرم افزارهای مالی و اداری پیشرو در کسب رضایت مشتری، پیش از این دوره در شش دوره موفق به دریافت امتیازات بالایی در ارزیابی این سازمان محترم و در نهایت در هفتمین سال حضور خود برای بار چهارم مفتخر به دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، به جهت رسیدن به سطح بالایی از رضایتمندی مشتریان و رعایت حقوق مصرف کننده شد.

و امسال در هفتمین سال ارزیابی، موفق به دریافت تندیس ملی و گواهی نامه نقره سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان شده ایم. در این مراسم لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف گنندگان از سمت وزیر صمت به جناب آقای مهندس حمید رضا زارع مدیر‌عامل شرکت حساب رایان پارس، تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه مالی و اداری اهدا شد.

این موفقیت را به همکاران و پرسنل شرکت حساب رایان پارس در سراسر کشور عزیزمان، مشتریان محترم که در این سالها با همکاری و صبوری زیاد توانسته اند در مسیر رشد و خدمات رسانی ما را یاری کنند تبریک عرض میکنیم. امید است در سال ۱۴۰۳ گام های بزرگی در جهت هر چه بهتر کردن ارائه خدمات پس از فروش به همراهانمان برداریم.

عکس یادگاری اول از مدیران و همکاران  شرکت حساب رایان
عکس یادگاری دوم از مدیران و همکاران  شرکت حساب رایان