رضایت سنجی فرایندی است که به کمک آن می توان نظرات و انتقادات مشتریان را درباره محصولات و خدمات گردآوری و بررسی کرد. این فرایند به شرکت ها و سازمان ها کمک می کند تا نیازهای مشتریان خود را بهتر بشناسند و با توجه به تحلیل ها و نتایج بدست آمده، برای بهبود کیفیت محصولات و خدمات خود اقداماتی انجام دهند.

امتیاز رضایت سنجی مشتریان

شرکت حساب رایان پارس به عنوان یک شرکت دانش بنیان، برای مشتریان خود اهمیت ویژه ای قائل است و کسب رضایت مشتریان همواره جزو دغدغه های مدیران ارشد این شرکت بوده و از همین روی در این شرکت، واحدهای پشتیبانی، خدمات پس از فروش، صدای مشتری و رضایت مندی مشتری بصورت اختصاصی طراحی شده و با استفاده از کلیه تکنیک ها و روش های موجود در کلیه مراحل ارتباط با مشتری، وضعیت و میزان رضایت مندی مشتریان سنجیده می شود.

اما نکته بسیار مهم در سنجش رضایت مشتریان این است که از نگاه یک سازمان خارجی نیز این رضایتمندی قابلیت اعتبارسنجی و بررسی داشته باشد و با استفاده از خدمات سازمان های تخصصی فعال در این حوزه نیز این موضوع سنجیده و رسیدگی شود. در همین راستا شرکت حساب رایان با کمک بازوهای اجرایی و تخصصی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و با اطمینان از عملکرد خود نسبت به مشتریان، اقدام به برون سپاری سنجش رضایتمندی مشتریان کرده و نتایج آن را با افتخار برای همگان به اشتراک گذاشته است.

دانلود فایل گزارش رضایت سنجی مشتریان شرکت حساب رایان پارس