واحد پشتیبانی هر شرکت نرم افزاری، مهم‌ترین و حیاطی‌ترین بخش ارتباط آن شرکت با مشتریان است. برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی توسط مشتری، باعث می‌شود تا علاوه بر بهره‌مندی از پشتیبانی فنی و دریافت نسخه‌های به‌روز شده نرم افزار، هماهنگی‌های لازم در جهت هرگونه تغییر در قوانین مالی و مالیاتی کشور در اسرع وقت انجام شود.

با توجه به اینکه زمان زیادی تا پایان سال ۱۳۹۸ و قراردادهای پشتیبانی امسال نمانده است، شرکت حساب رایان پارس با هدف جلب رضایت مشتریان خود، تخفیف ویژه‌ای برای قرارداد پشتیبانی مشتریان خوش حساب در نظر گرفته ‌است. اگر هنوز برای دریافت خدمات پشتیبانی نرم افزاری اقدام نکرده‌اید، این فرصت محدود بهترین زمان ممکن برای بهره‌مندی از تخفیفات ویژه خدمات پشتیبانی سال جدید است تا قرارداد پشتیبانی دریافت کنید.

سه مدل تخفیفی در بازه زمانی اول اسفند تا پایان اسفند ۱۳۹۸ در نظر گرفته شده است و تنها به مشتریانی تعلق می‌گیرد که در این جشنواره قرارداد یکساله منعقد کنند و همچنین از محل قراردادهای فروش و پشتیبانی سال‌های گذشته خود با شرکت حساب رایان بدهکار نباشند.

 

  1. تخفیف ۱۶ درصدی تسویه نقدی:
    این تخفیف به مشتریانی تعلق می‌گیرد که مبلغ قرارداد پشتیبانی سال ۱۳۹۹ را در یک مرحله و به‌صورت فاکتوری و نقدی در اسفند ماه ۱۳۹۸ کاملا تسویه نمایند.
     
  2. تخفیف ۱۰ درصدی تسویه دو مرحله‌ای:
    اگر مشتریان گرامی مبلغ قرارداد پشتیبانی سال ۱۳۹۹ را به‌صورت فاکتوری، در دو مرحله و طی دو فقره چک (چک اول در اسفند ماه ۱۳۹۸ و چک دوم به تاریخ سه ماه بعد از پرداخت اول) پرداخت نمایند شامل ۱۰ درصد تخفیف قرارداد پشتیبانی خواهند شد.
     
  3. تخفیف ۴ درصدی چهار مرحله‌ای:
    این تخفیف نیز شامل مشتریانی خواهد شد که قرارداد پشتیبانی سال ۱۳۹۹ را طی چهار مرحله و در چهار فقره چک تسویه نمایند بدین صورت که چک اول در اسفند ماه ۱۳۹۸، چک دوم به تاریخ دو ماه بعد از شروع پرداخت اول، چک سوم به تاریخ چهار ماه بعد از پرداخت اول و در نهایت چک چهارم به تاریخ شش ماه بعد از پرداخت اول دریافت می‌شود.

 

* تبصره: 

در مورد هرکدام از تخفیفات فوق، در صورتی که به‌صورت قراردادی باشند و کسورات از مبلغ قرارداد کسر گردد، 50 درصد آن جایزه منظور خواهد شد.

 

به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۸۷۷۶۰ (۰۲۱) و داخلی‌های ۱۱۶ و ۱۱۷ امور قراردادها تماس حاصل نمایید. لطفا هنگام هماهنگی با همکاران واحد پشتیبانی جهت استفاده از طرح مذکور، ذکر گردد که استفاده از طرح تخفیف نقدی قراردادهای پشتیبانی سال ۹۹ مورد نظر است.