روز دوشنبه 11 اردیبهشت، شرکت حساب رایان پارس طی مراسمی در دفتر مرکزی به عنوان شرکت برگزیده رعایت حقوق مصرف کنندگان برای شش سال پیاپی از سوی سازمان رعایت حقوق مصرف کنندگان مورد تقدیر قرار گرفت و مفتخر به دریافت تندیس طلا بابت عملکرد خود در سال 1399 و دریافت تندیس نقره جهت ارزیابی عملکرد سال 1398 شده است.

در این بازدید جناب آقای دکتر زین‌الدینی عضو هیات مدیره، جناب آقای دکتر حسین زاده قشمی مدیر روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد و دبیر همایش، جناب آقای دکتر تقوی معاونت نظارت بر خدمات عمومی شبکه های توزیعی و اقتصادی، جناب آقای مهدوی مهر معاونت سازمان و ریاست روابط عمومی، جناب آقای دکتر کاظمی ریاست محترم اداره تندیس در جلسه حضور داشتند.

در ابتدای مراسم که به مناسبت اهدای تندیس برگزار گردید، جناب آقای دکتر زین الدینی حضوردر شرکت ها و اهدای تندیس را یک توفیق دانستند به این دلیل که از نزدیک با همکاران شرکت های برگزیده ملاقات میکنند و دریافت این تندیس به همت و تلاش کلیه پرسنل یک شرکت محقق شده است. همچنین باید در آینده به اینجا برسیم که بشود سر این جایزه قسم خورد.

جناب آقای دکتر حسین زاده قشمی فرمودند طی جلساتی برنامه ریزی شده هر ماه با شرکتهای برگزیده و عضو شورای تندیس، مقرر شده است که در سال جاری شاخص های ارزیابی هر حوزه از صنعت به اقتضای موضوع فعالیت آن شرکت ها تغییر یابد. که این موضوع بسیار حائز اهمیت خواهد بود و امکان بهتری جهت سنجش رضایت مشتریان و خدمات رسانی شرکت ها خواهد بود. 

همچنین در خصوص راهیان پیشرفت سازمان حمایت، توضیحاتی ارائه شد که میتوان این موضوع را بیشتراز پیش اشاعه داد.

ابوالقاسم قاسمپور مدیرعامل شرکت حساب رایان پارس پس از خوش‌آمد گویی به مسئولین و حاضرین در جلسه، در خصوص صنعت نرم‌افزار و حوزه کاری، رزومه و شرح فعالیت ها و خدمات و افتخارات، برنامه های آینده این شرکت به مدیران ارشد سازمان توضیحاتی ارائه دادند و اذعان داشتند که معیار ها و شاخص های سازمان حمایت از مصرف کنندگان باعث شده است ما به استاندارد های بالایی در حوزه کاری خودمان برسیم و یکی از عوامل رشد ما در حوزه نرم افزار شده است.  انشالله در سالهای آتی نیز این روند ادامه پیدا کند.

حمید رضا زارع ریاست هیات مدیره شرکت حساب رایان نیز در ادامه گفتند انتظار شرکت هایی مانند ما که سال ها در ارزیابی سازمان حمایت از مصرف کنندگان شرکت کرده و توانسته ایم معیارهای این نهاد را با موفقیت به انجام برسانیم این است که باید تفاوتی باشد بین شرکت های برنده تندیس با شرکت هایی که اصلا وارد این حوزه نشده اند و یا معیارها و استانداردهای اصلی حوزه کاری خود را پاس ننموده‌اند

و یک وندور لیستی از شرکت های سرآمد هر حوزه از صنعت که توانسته اند شاخص های مهم حوزه را را پاس کنند ایجاد شود.

مدیران سازمان در پاسخ گفتند که این موضوع در دست بررسی است و قطعا در آینده نزدیک به این هدف خواهیم رسید.

در آخر مراسم اعضای سازمان از کل شرکت بازدید داشتند و گفتگوی کوتاهی با همکاران بخش های مختلف انجام دادند.

در آخر این موفقیت را به تمامی اعضای خانواده حساب  رایان پارس تبریک می‌گوییم و امیدواریم بتوانیم با تلاش بیش از پیش هم‌چنان در مسیر تامین رضایت و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان گام برداریم.