در این برهه از زمان که همه چیز در گرو دانش و تخصص است، بدون کسب علم و افزایش آگاهی عملیاتی در هر حوزه، امکان ورود به بازار کار تقریبا ناممکن است. تمامی کارفرمایان به دنبال نیروی متخصص و کارا می‌گردند که بتواند باری از دوش سازمان و مجموعه تحت نظرشان بردارد.

از طرفی با توجه به زندگی مدرن و شهری که پر است از مشغله‌های فکری و کاری، کسب علم و آموزش در هر حوزه تخصصی نیازمند صرف زمان و انرژی زیادی خواهد بود که شاید در دراز مدت و حتی کوتاه مدت نیز به صرفه نباشد.

در همین راستا دپارتمان آموزش شرکت حساب رایان پارس با توجه به شناخت دقیق از نیاز بازار کار، از طریق LMS جامع حساب رایان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی عمومی و تخصصی با هدف ارتقا دانش و مهارت افراد متخصص و پرورش نیروهای مجرب جهت ورود به بازار کار نموده است.

شاید از خودتان بپرسید LMS چیست؟ LMS مخفف کلمات Learning Management System یا همان سیستم مدیریت آموزش مجازی است و یکی از موثرترین راه‌های ایجاد ارتباط آنلاین بین مدرس و دانش‌پذیر به‌شمار می‌رود که به‌راحتی می‌تواند در وقت و هزینه صرفه‌جویی کند، بدین صورت که دانش‌پذیر در منزل یا حتی در محل کار می‌تواند در کلاس مورد نظر خود شرکت کرده و در صورت نیاز با استاد ارتباط تصویری و مستقیم داشته باشد.

شرکت حساب رایان چند دوره آموزش مجازی در این سامانه را با موفقیت به پایان رسانده است که می‌توان دوره آموزش نگهداری بانک های اطلاعاتی (SQL Server)، آموزش کارگزینی، آموزش حقوق و دستمزد و قوانین مربوط به آن را نام برد.

بنابراین اگر تمایل به ثبت نام و شرکت در دوره‌های آموزش مجازی پیش رو را دارید، می‌توانید از طریق صفحه LMS شرکت حساب رایان پارس، در سامانه ثبت نام و درخواست خود را ارایه نمایید و همچنین از طریق اخبار سایت و شبکه‌های اجتماعی حساب رایان در جریان زمان و مشخصات دوره‌های پیش رو باشید.