شرکت حساب رایان پارس با هدف ارائه دستاوردهای دانش بنیان خود در حوزه انفورماتیک، در رویداد ملی گام دوم (عصر امید) حضور دارد. این نمایشگاه و رویداد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و صندوق نوآوری از ۸ تا ۱۱ خرداد در مصلی امام خمینی (ره) با شعار «هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارت‌آپ، هزار شرکت فناور و خلاق» برگزار می گردد. علاقمندان می توانند در روزهای برگزاری نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از غرفه شرکت حساب رایان پارس بازدید کرده و با دستاوردهای این شرکت آشنا شوند. برای کلیه شرکت های دانش بنیان تخفیف ویژه ای برای خرید محصولات در نظر گرفته شده است که فرصت و ظرفیت استفاده از آن محدود و اولویت با شرکت هایی است که زودتر مراجعه کرده اند.

با توجه به اینکه اول اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با چهلمین سال تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی است، این دانشگاه وارد گام دوم خود شده و به همین مناسبت رویدادی را با نام گام دوم دانشگاه آزاد برگزار می کند تا آنچه در دانشگاه آزاد اسلامی در این چهل سال به بلوغ رسیده، در معرض نمایش عموم قرار گیرد. محوریت این رویداد ارائه برنامه ‌های دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم، معرفی دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانشگاه و پرداختن به نیاز مردم است. در این رویداد، علاوه بر ارائه دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانشگاه، استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان و نوآور نیز دستاوردهای دانش بنیان خود را به معرض نمایش می گذارند.

علاقمندان به بازدید از غرفه شرکت دانش بنیان حساب رایان پارس می توانند به مصلی امام خمینی (ره)، سالن شبستان، راهرو شماره ۱۱، غرفه O25 مراجعه نموده و از فرصت ویژه نمایشگاه برای تهیه نرم افزارهای مالی و اداری محاسبان با تخفیف و شرایط ویژه بهره مند شوند.