نرم افزارهای ورد (Word) و اکسل (Excel) از زیر مجموعه‌های پکیج نرم افزار جامع و یکپارچه Microsoft Office هستند که در دنیای امروزی یکی از واجب‌ترین و اصولی‌ترین نرم افزارهای کسب و کارهاست و بدون دانش اینکه چطور از این نرم افزارها استفاده کنیم، قطعا در پیشرفت کاری به مشکل خواهیم خورد.

احتمالا به خوبی می‌دانید که نرم افزار وُرد برای تایپ و ویراستاری استفاده می‌شود و به کاربر امکان نگارش، ویرایش، قالب بندی و چاپ اسناد متنی را می‌دهد؛

نرم افزار اِکسل که به آن صفحه گسترده هم می‌گویند، برای تجزیه و تحلیل و نگهداری آمار، اعداد و اطلاعات و همچنین محاسبات با استفاده از فرمول‌های متعدد آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور حتم می‌توان گفت این نرم افزارها از بهترین و کارآمدترین نرم افزارهای عمومی هستند که رقیب جدی ندارند.

استفاده از این نرم افزارها به صورت حرفه‎‌ای، نیازمند دانش و مهارت استفاده از آنهاست و در صورتی که از جزئیات امکانات آنها آگاهی نداشته باشید، احتمالا نمی‌توانید از بیشترین ظرفیت آنها برای رفع نیازهای کاری خود استفاده کنید.

به همین منظور دپارتمان آموزش شرکت حساب رایان پارس اقدام به برگزاری دوره آموزشی نرم افزارهای ورد و اکسل کرده است و در این دوره به شما نحوه استفاده از این نرم افزارها به بهترین شکل ممکن را خواهد آموخت.

اطلاعات دوره آموزشی ورد (Word) و اکسل (Excel):

مدت دوره :24 ساعت

شروع دوره: انتهای دی ماه

روزهای برگزاری: روزهای زوج

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانید از طریق لینک درخواست ارتباط بخش آموزش و یا شماره تلفن 02141364242 تماس بگیرید.