نرم افزار حسابداری بازرگانی؛ مدیریت یکپارچه امور حسابداری بازرگانی

دوران استفاده از صفحه‌گسترده و بازکردن تب‌های مختلف برای انجام امور حسابداری بازرگانی به پایان رسیده است. در اقتصاد امروزی، شرکت‌ها از نرم افزار حسابداری بازرگانی برای محاسبه و مدیریت پیشرفته امور مالی بهره می‌برند تا هم چابکی شرکت و هم دقت محاسبات افزایش یابد. نرم افزار حسابداری بازرگانی بهره‌وری را از جوانب مختلفی افزایش می‌دهد و در کاهش هزینه‌ها، افزایش دقت در ثبت و تحلیل داده‌ها و سهولت تصمیم‌گیری درباره امور مالی نقش به‌سزایی دارد. این موارد سرعت و دقت انجام امور و در نتیجه سودآفرینی هر شرکت بازرگانی را افزایش می‌دهند. در اینجا شما را با تمام آنچه که باید درباره نرم افزار حسابداری برای شرکت بازرگانی بدانید، آشنا می‌کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید!

حسابداری بازرگانی چیست؟

یکی از مهم‌ترین مسائل شرکت‌های بازرگانی سودآفرینی و کاهش حدأکثری هرگونه زیان مالی احتمالی است. این مهم، که نقشی حیاتی در موفقیت هر کسب‌وکاری دارد، موضوع بررسی حسابداری بازرگانی است. حسابدار بازرگانی کلیه رویدادهای مالی روزانه یا ماهانه را به صورت دقیق و کامل ثبت می‌کند که یکی از نتایج آن تعیین پرفروش‌ترین کالا و سود مجموعه است.

در واقع، حسابدار بازرگانی گزارش‌های مالی جامعی را در اختیار هیئت مدیره قرار می‌دهد که در تصمیم‌گیری‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت شرکت اثرگذار است. پس باید بگوییم که یکی از ارکان اصلی تعیین اهداف و برنامه‌ریزی هر شرکت بازرگانی در واحد حسابداری آن محاسبه می‌شود. نرم افزار حسابداری بازرگانی به این دلیل برای شرکت‌ها اهمیت دارد که دقت را در این فرآیند افزایش می‌دهد و آن را تسهیل و تسریع می‌کند.

درخواست-دمو

چالش‌های حسابداری شرکت‌های بازرگانی

حسابداری بازرگانی چالش‌های خاصی را پیش روی فعالان این حوزه قرار می‌دهد. اگر شرکت‌های بازرگانی از یک طرف با چالش رقابت در ارائه، تنوع و کیفیت کالا و محصول متناسب با تقاضا در بهترین زمان ممکن روبه‌رو هستند، از طرف دیگر، باید نسبت سودآوری و زیان‌دهی و موارد فراوان دیگری را محاسبه کنند تا بتوانند به درستی درباره برنامه‌های بعدی خودشان تصمیم‌گیری کنند. در این بخش، دو مورد از چالش‌های اصلی پیش روی حسابداری شرکت‌های بازرگانی را به اختصار بررسی می‌کنیم.

محاسبه سود و زیان در شرکت‌های بازرگانی

تعیین سودآوری مجموعه برای تصمیم‌گیری مدیران درباره سرمایه‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های بلندمدت جهت احقاق اهداف و استراتژی‌ها ضروری است. پس حسابدار بازرگانی صورت سود و زیان را محاسبه و تهیه می‌کند تا محل سودآوری و هزینه‌کرد، وضعیت فعلی و مسیر آینده سازمان نمایش داده شود.

نحوه و زمان مطلوب جهت محاسبه سود و زیان با توجه به گستردگی فعالیت‌ها و کوچک، متوسط یا بزرگ بودن شرکت‌ها متفاوت خواهد بود. با وجود این، نرم افزار حسابداری بازرگانی می‌تواند با افزایش دقت، تسهیل و تسریع فرآیند ثبت اطلاعات مالی (دارایی‌ها و بدهی‌ها، هزینه‌ها و درآمدهای محقق‌شده در هر دوره زمانی مشخص)، تهیه ترازنامه، صورت‌حساب سود و زیان و صورت‌های جریان نقدی به صورت ماهیانه، فصلی و سالیانه به تمام این کسب‌وکارها کمک کند.

کدینگ در حسابداری بازرگانی

به مراحل دسته‌بندی و تفکیک حساب‌های اصلی از فرعی کدینگ گفته می‌شود. اهمیت این فرآیند به اندازه‌ای است که مکانیزه‌کردن عملیات حسابرسی بدون آن امکان‌پذیر نیست. در فرآیند کدینگ یک پایگاه داده ایجاد می‌شود تا بتوانید داده‌های مورد نظر را به سرعت بازیابی کنید. به این صورت، سازمان‌ها می‌توانند هرگونه باگ کوچک یا بزرگ را به آسانی پیدا کرده و اصلاح کنند.

درست است که کدینگ شرکت‌های بازرگانی در بسیاری موارد مانند کدینگ حسابداری در سایر شرکت‌ها و کسب‌وکارها است، اما دسته‌بندی کدینگ‌ها در نرم افزار حسابداری شرکت بازرگانی با توجه به نیازهای هر سازمان و گزارش‌های مورد نیاز مدیریت ارائه می‌شوند.

نرم-افزار-حسابداری-بازرگانی-چیست

نرم افزار حسابداری بازرگانی چیست؟

نرم افزار حسابداری بازرگانی به ابزاری گفته می‌شود که امکان پیگیری تراکنش‌ها و داده‌های مالی را برای سازمان‌های بازرگانی فراهم می‌آورد. برای مثال، می‌توانید امور زیر را با استفاده از این نرم افزار ثبت و ضبط کنید:

  • ثبت فاکتورهای فروش در سیستم فروش
  • ثبت فاکتورهای خرید کالا، مواد اولیه، ملزومات مصرفی در سیستم خرید
  • مدیریت ورود و خروج محصول و موجودی کالا در انبار
  • ثبت تمام موارد بالا در سیستم انبار
  • ثبت تمام دریافت‌ها، پرداخت‌ها و مراودات میان فروشنده، تأمین‌کننده و خریدار

اما این نرم افزار فراتر از یک پکیج حسابداری برای انجام امور بالا است. به کمک نرم افزار حسابداری برای شرکت بازرگانی می‌توانید به سایر اطلاعات مرتبط و کلیدی نیز دسترسی داشته باشید. برای مثال، می‌توانید آن را به سایر نرم افزارهای مورد استفاده شرکت متصل کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن به داده‌ها و اطلاعات مدنظرتان دسترسی پیدا کنید.

چرا باید از نرم افزار حسابداری شرکت بازرگانی استفاده کنیم؟

حسابداری یکی از شغل‌های تاریخی است و اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که تاریخ این حرفه در ایران نیز به اولین تمدن‌های کشورمان بازمی‌گردد. آشکار است که با گذشت زمان علم حسابداری هم باید خود را با نیازهای دوران منطبق ساخته است. در دوران مدرن، مراودات اقتصادی در سطوح بسیار گسترده‌ای انجام می‌شوند، به صورتی که نه تنها محاسبات دستی، بلکه محاسبات مبتنی بر نرم افزارهایی مانند اکسل و غیره نیز پاسخ‌گوی نیازهای شرکت‌های بازرگانی نیستند.

واقعیت این است که بسیاری از شرکت‌های امروزی بدون استفاده از نرم افزار حسابداری بازرگانی قادر به انجام امور مربوطه نمی‌باشند. این نرم افزار مزایای متعددی برای سازمان‌ها دارد که در میان آنها می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم:

  • خودکارسازی
  • شفافیت
  • همکاری میان بخش‌های مختلف سازمان
  • افزایش اثربخشی فرآیندها

در واقع، نرم افزار حسابداری شرکت بازرگانی به سه ذغدغه اصلی مدیران امور مالی پاسخ می‌دهد:

  1. ایجاد ذوق و خلاقیت در سازمان مالی
  2. تهیه ورودی برای استراتژی شرکت بازرگانی
  3. ارزیابی و نظارت بر عملکرد کسب‌وکار

با توجه به آنچه تاکنون گفته شد، می‌توانیم دوباره تأکید کنیم که هر شرکتی که در مسیر توسعه و گسترش کسب‌وکار گام برمی‌دارد، به نرم افزار حسابداری برای شرکت بازرگانی نیاز مبرمی خواهد داشت.

شرکتها-نرم-افزار-حسابداری-بازرگانی-نیاز-دارند

کدام شرکت‌ها به نرم افزار حسابداری بازرگانی نیاز دارند؟

شرکت‌های بازرگانی به شیوه‌های مختلف طبقه‌بندی می‌شوند و حسابداری آنها می‌تواند تا اندازه‌ای متفاوت باشد. از این رو، لازم است انتخاب نرم افزار حسابداری بازرگانی با توجه به نوع شرکت انجام شود. در مجموع، قانون تجارت ایران در ماده ۲۰ شرکت‌های بازرگانی را در ۷ بخش زیر طبقه‌بندی می‌کند و تمام آنها نیازهای مشترک و خاصی دارند که باید با استفاده از نرم افزار حسابداری برای شرکت بازرگانی برطرف سازند:

  1. شرکت سهامی عام
  2. شرکت سهامی خاص
  3. شرکت با مسئولیت محدود
  4. شرکت تضامنی
  5. شرکت نسبی
  6. شرکت مختلط (سهامی و غیرسهامی)
  7. شرکت تعاونی

علاوه بر این، شرکت‌های بازرگانی بر اساس مسئولیت شرکا نیز به ۴ بخش تقسیم می‌شوند که عبارتند از شرکت سرمایه‌ای، شرکت شخصی، شرکت مختلط و شرکت کمیتی. هرکدام از این شرکت‌ها می‌توانند زیرمجموعه یک یا دو نوع از شرکت‌های طبقه‌‌بندی شده در ماده ۲۰ باشند.

انواع نرم افزار حسابداری برای شرکت بازرگانی

نرم افزار حسابداری شرکت بازرگانی انواع و نسخه‌های مختلفی دارد که هرکدام برای کسب‌وکار خاصی مفید است. به عبارت دیگر، شرکت‌ها بر اساس زمینه فعالیت خود نیازهای خاصی دارند و لازم است با استفاده از نرم افزار خاصی نیز آنها را مرتفع سازند. علاوه بر این، حجم کاری کسب‌وکارها موجب ایجاد تفاوت در گزارش‌های نموداری و تحلیلی، هزینه‌های خرید، نگهداشت و پشتیبانی می‌شود.

وقتی که تمام این موارد را در کنار سلیقه‌های متفاوت مدیریت سازمان و سایر موارد مؤثر قرار می‌دهیم، تفاوت در نیازهای شرکت‌ها بیش از پیش آشکار می‌شود. با وجود این، می‌توانیم انواع نرم افزار حسابداری بازرگانی را در دو دسته نرم افزارهای تحت ویندوز و تحت وب طبقه‌بندی کنیم که در ادامه آنها را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

مشاوره

نرم افزار حسابداری بازرگانی تحت ویندوز

انتخاب این نرم افزار به سازمان‌های متمرکز در یک محل پیشنهاد می‌شود. این شرکت‌های بازرگانی معمولاً در یک محل کار و به صورت شبکه‌ای فعالیت می‌کنند. البته این نرم افزار، علاوه بر نصب بر روی ویندوز، قابلیت نصب بر روی سرور را نیز دارد و به صورت کلاینت‌محور در حالت شبکه عمل می‌کند. بنابراین، مدیران و کاربران می‌توانند از طریق اینترنت و دسترسی به یک نرم افزار جانبی، از راه دور نیز به سیستم دسترسی داشته باشند.

یکی از مزایای نرم افزار حسابداری شرکت بازرگانی تحت ویندوز مقرون به صرفه بودن آن است. پس گزینه‌ای مطلوب برای کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌های تازه‌تأسیس محسوب می‌شود. افزون بر این، کاربران این نرم افزار برای استفاده از آن نیازی به دسترسی به اینترنت ندارند، پس حسابداران و مدیران می‌توانند بدون استرس قطعی اینترنت به امور کاری خود بپردازند.

نرم-افزار-حسابداری-بازرگانی-تحت-وب

نرم افزار حسابداری بازرگانی تحت وب

استفاده از این نرم افزار به شرکت‌های بازرگانی بزرگ پیشنهاد می‌شود. برای مثال، در بسیاری از سازمان‌های بزرگ انبار از دفاتر فروش فاصله دارد یا تعدادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان‌ها و شهرهای سراسر کشور شعبه دارند. با وجود این، دسترسی به اطلاعات و دیتای یکپارچه برای این شرکت‌ها اهمیت بالایی دارد و بهتر است از نرم افزار حسابداری بازرگانی تحت وب استفاده کنند.

خوب است اشاره کنیم که نرم افزارهای تحت وب به دو صورت مبتنی بر وب و ابری (cloud-based) ارائه می‌شوند. با توجه به اینکه روش دسترسی به داده‌ها و هزینه‌های خریداری هرکدام از این نرم افزارها متفاوت است، پیشنهاد می‌کنیم با توجه به اهمیت دسترسی، امنیت و اطلاعات نرم افزاری از گزینه نصب بر روی سرور استفاده کنید. باید این نکته را هم یادآوری کنیم که نرم افزار حسابداری شرکت بازرگانی تحت وب تمام قابلیت‌های نرم افزار ویندوزی را دارد. مزیت این نرم افزار آن است که در بستر وب و به کمک تکنولوژی و ساختار جدید قابل اجرا است.

نقشه‌راه موفقیت برای حسابداری شرکت‌های بازرگانی

هر شرکتی با انگیزه و برنامه موفقیت پا به عرصه تجارت می‌گذارد. پس لازم است به ۳ عامل زیر توجه ویژه‌ای کند، چون این عوامل در موفقیت هر شرکت بازرگانی تأثیر فراوانی دارند:

  • ایجاد تعادل
  • راه‌کارهای عملیاتی
  • انباشت سرمایه

خوب است به این نکته اشاره کنیم که نرم افزار حسابداری بازرگانی می‌تواند نقشی اساسی در موفقیت عمومی هر شرکتی داشته باشد. برای مثال، استفاده از نرم افزار و خودکارسازی فرآیندها نه تنها انجام امور را تسهیل و تسریع می‌کند، بلکه در ایجاد تعادل در انجام امور نیز نقش قابل توجهی دارد. در میان مزایای نرم افزار حسابداری شرکت بازرگانی می‌توانیم موارد زیر را هم نام ببریم:

  • کاهش هزینه‌ها
  • افزایش خلاقیت
  • دسترسی سریع و آسان به داده‌ها
  • بهینه‌سازی عملکرد
  • و غیره

در مجموع، باید بگوییم که حسابداری یکی از قسمت‌های مهم هر شرکت بازرگانی است و ساماندهی امور این بخش به انباشت سرمایه و سایر بخش‌های شرکت هم یاری خواهد رساند. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم نرم افزار حسابداری را در اسرع وقت به سیستم خود اضافه نمایید.

بهترین-نرم-افزار-حسابداری-بازرگانی

بهترین نرم افزار حسابداری بازرگانی

در صورتی که قصد دارید سازمان خود را در مسیر موفقیت هدایت کنید، به بهترین نرم افزار حسابداری برای شرکت بازرگانی نیاز خواهید داشت. اما بهترین گزینه برای شرکت شما کدام است؟ کدام معیارها را باید مدنظر قرار دهید؟

تردیدی نیست که بهترین نرم افزار حسابداری بازرگانی باید در دستیابی به اهداف سازمانی به مدیران کمک کند و مزیتی در میان رقبا ایجاد نماید. افزون بر این، آشکار است که هر شرکتی نیازهای خاص خود را دارد، پس باید از نرم افزاری استفاده کند که به نیازهای مختلف حسابداری آن پاسخ دهد و اثربخشی خود را در هموارسازی فرآیندها نمایش دهد.

محصولات زیادی برای شرکت‌های بازرگانی ارائه شده‌اند. با وجود این، وقتی که رقبای موجود در این حوزه را بررسی می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که شرکت حساب رایان پارس کلیدی‌ترین راهکارها را در صنعت تولید نرم افزارهای شرکت بازرگانی ارائه داده است. در واقع، نرم افزار حسابداری برای شرکت‌های بازرگانی محاسبان دارای ویژگی‌های خاصی است که آن را به بهترین انتخاب برای هر سازمان بازرگانی تبدیل می‌کنند.

این محصول محاسبان به صورتی طراحی شده است که تمام نیازهای انواع شرکت‌های بازرگانی کوچک، متوسط و بزرگ را تأمین نماید. در اینجا فرصت ارائه تمام ویژگی‌ها و امکانات این نرم افزار حسابداری بازرگانی محاسبان را نداریم، ولی در میان آنها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان گزارشگیری مقایسه‌ای و فصلی
  • ثبت اطلاعات و فاکتورهای خرید و فروش
  • ارائه گزارشات نموداری و دقیق به مدیران
  • مغایرت‌گیری‌های بانکی حساب بین فروشنده و مشتری
  • ارائه صورتحساب مشتریان و مشخص‌کردن اعتبار به مشتریان
  • و امکانات فراوان دیگر

شرکت حساب رایان پارس تجربه‌ای بلندمدت در کلیه زمینه‌های کسب‌وکار دارد و توانسته است به یکی از بهترین تولیدکننده‌های نرم افزارهای حسابداری تبدیل شود. محصول محاسبان برای شرکت‌های بازرگانی نیز برتری‌های خاصی نسبت به سایر نرم افزارها دارد که آن را به انتخابی متفاوت تبدیل می‌کند.

ویژگی-نرم-افزار-حسابداری-بازرگانی

ویژگی‌ها و امکانات راهکار حسابداری بازرگانی محاسبان

یکی از اصلی‌ترین امور تجاری که برای شرکت‌های بازرگانی مزیت رقابتی ایجاد می‌کند، عبارت است از ارائه محصول باکیفیت در زمان مناسب. شرکت حساب رایان پارس سال‌ها راهکار بازرگانی را گسترش داده و آن را به یکی از جامع‌ترین پکیج‌های نرم افزاری تبدیل کرده است. راهکار نرم افزاری حسابداری بازرگانی محاسبان دارای ویژگی‌ها و امکانات قدرتمندی مانند موارد زیر است:

  • ارتباط منسجم نرم افزارها با یکدیگر
  • تنظیم شروع و پایان دوره مالی
  • تعریف مراکز بازرگانی و اعمال سطح دسترسی کاربران به هر مرکز
  • تعریف انواع کسور و اضافات مرتبط با فاکتور و قراردادهای خرید و فروش
  • تعریف کالا در ساختار درختی چند لایه یکپارچه با نرم افزار انبارداری
  • تعیین روند قیمت‌گذاری محصولات و خدمات بر پایه بهای تمام‌شده
  • پوشش‌دهی فروش کالاهای خاص و رهگیری مسیر حرکت کالا
  • امکان استفاده از نرم افزار مدیریت اسناد جهت مدیریت کلیه ضمائم و اسناد
  • امکان صدور پیش فاکتور و فاکتور خدمات در سیستم فروش
  • تنظیم و تهیه فرآیندهای خرید در کل سازمان با نرم افزار خرید و تدارکات
  • ارائه و تهیه صورتحساب مشتریان و اعتباردهی و اعتبارسنجی مشتریان
  • مدیریت وجوه نقد و نقدینگی شرکت در سیستم دریافت و پرداخت

خوب است اشاره کنیم که راهکار بازرگانی حساب رایان پارس قابلیت پوشش‌دهی تمام نیازهای هر شرکت بازرگانی کوچک، متوسط و بزرگ را در سطح کشور دارد. نرم افزار حسابداری بازرگانی محاسبان نه تنها یکپارچگی و امنیت اطلاعات و ارتباط میان سیستم‌ها را ایجاد می‌کند، بلکه قابلیت ارائه وب سرویس و لینک‌دهی به سامانه فروشگاهی را نیز داراست. بنابراین، استفاده از این بسته گامی ضروری در راستای هوشمندسازی فرآیندهای حسابداری در هر شرکت بازرگانی به شمار می‌آید.

ماژول‌های راهکار حسابداری بازرگانی حساب رایان

در راهکار محاسبان برای شرکت‌های بازرگانی ابتدا مشاوره‌های مورد نیاز به مشتری ارائه می‌شود. در این فرآیند، نیازها شناخته می‌شوند و راهکارهای مورد نیاز برای رفع مشکلات شرکت بازرگانی ارائه می‌گردند. در ادامه، ابزارهای مورد نیاز برای رفع مشکلات و خودکارسازی امور از جانب حساب رایان پیشنهاد می‌شوند و سرانجام راهکارهای محاسبان پیاده‌سازی و اجرا می‌گردند. راهکار بازرگانی حساب رایان با پوشش‌دهی ماژول‌های زیر به یکی از جامع‌ترین پکیج‌های نرم افزاری موجود تبدیل شده است:

  • حسابداری
  • انبار
  • خزانه‌داری
  • فروش
  • خرید
  • حقوق و دستمزد
  • و غیره

خوب است به این نکته هم اشاره کنیم که راهکار حساب رایان پارس برای شرکت‌های بازرگانی شامل پشتیبانی دائمی می‌باشد. به این صورت، در هر مرحله و هر زمانی که به کمک نیاز داشته باشید، تیم پشتیبانی مجرب محاسبان با شما خواهد بود.

آموزش رایگان نرم افزار حسابداری بازرگانی محاسبان

اغلب حسابداران با بدیهیات و مواردی که در میان تمام سیستم‌ها مشترک است، آشنایی کافی را دارند. با این حال، آموزش نرم افزار حسابداری بازرگانی به پرسنل سازمان‌ها واجب است. برای این منظور، شرکت حساب رایان پارس آموزش کامل بسته نرم افزاری خود را به صورت رایگان به تمام مشتریان ارائه می‌دهد تا بتوانند بدون هیچ مشکلی از تمام امکانات سیستم استفاده نمایند.

در پلن حساب رایان برای آموزش مشتریان، مجموعه‌های کوچک، خدمات آموزشی و رفع اشکال یا بسته آموزشی متناسب با پکیج مورد نیاز را دریافت می‌کنند. اما برای مجموعه‌های متوسط و بزرگ، تیم و راهبر سیستم جهت آموزش نرم افزار حسابداری برای شرکت بازرگانی در نظر گرفته شده است، که به راه‌اندازی و استقرار سیستم می‌کند.

دمو-رایگان

قیمت نرم افزار حسابداری شرکت بازرگانی

قیمت هر نرم افزاری با توجه به ویژگی‌ها و امکانات آن تعیین می‌شود، به همین دلیل شاهد قیمت‌های مختلف محصولات متنوع هستیم. البته باید به این نکته اشاره کنیم که خرید نرم افزار حسابداری شرکت بازرگانی جزو دارایی‌های آن شرکت به حساب می‌آید. پس بهتر است آن را به عنوان هزینه در نظر نگیرید!

به هر حال، از آنجایی که ممکن است کسب‌وکارهای کوچک و تازه‌تأسیس به قیمت اهمیت دهند، پیشنهاد ما این است که با دید بلندمدت به خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی توجه کنید. کیفیت و قابلیت‌های نرم افزاری در درجه اول اهمیت هستند، چون با توسعه کسب‌وکار، حجم کار و گستره فعالیت‌ها افزایش می‌یابد و نرم افزارهای اصنافی و ارزان نمی‌توانند مشکل‌گشا باشند.

با توجه به تمام این موارد، شرکت حساب رایان پارس بسته‌های نرم افزاری متنوعی را در نظر گرفته است. نسخه‌های مختلفی از نرم افزار حسابداری شرکت‌های بازرگانی برای سازمان‌های کوچک، متوسط و بزرگ نیز موجود هستند تا مشتریان قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند و محصول مورد نظر را بر اساس نیاز خود انتخاب نمایند. باید بگوییم که علاوه بر هزینه‌های خرید اولیه محصول از حساب رایان، هزینه‌های پشتیبانی محصول هم از انعطاف رضایت‌بخشی برخوردار است.

کلام آخر

پیشرفت‌های اقتصادی دوران ما مسیر موفقیت کسب‌وکارها را تا اندازه زیادی متحول کرده‌اند. دیگر نمی‌توان امور مهمی مانند حسابداری شرکت‌های بازرگانی را به صورت سنتی انجام داد. شرکت حساب رایان پارس با درک ضرورت مدرن‌سازی و خودکارسازی فرآیندها، اقدام به ارائه نرم افزارها و راهکارهایی امروزی کرده و توانسته است خدمات شایسته‌ای به کسب‌وکارهای بازرگانی ارائه دهد.

نرم افزار حسابداری بازرگانی محاسبان محصول شرکت حساب رایان پارس است که سال‌ها در این زمینه فعالیت داشته است. حساب رایان تاکنون افتخارات بسیاری کسب کرده که در میان آنها می‌توانیم به کسب ۳ رتبه اول شورای عالی انفورماتیک و تندیس نقره‌ای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان اشاره کنیم. بنابراین، می‌توانید با خیال آسوده فرآیند هوشمندسازی امور حسابداری بازرگانی شرکت خود را به تیم مجرب حساب رایان بسپارید و محصولی باکیفیت با پشتیبانی دائمی دریافت نمایید.