قبل از دیر شدن به فکر آینده اقتصادی کسب‌وکارمان باشیم

آیا شما هم از تبعات اقتصادی ویروس کرونا آسیب دیدید؟ یا توانستید خودتان را با شرایط جدید وفق دهید؟ حتماً شما هم دیدید که یک سری از سازمان‌ها و کسب‌وکارها با این شرایط هم توانستند خودشان را به خوبی نجات دهند ...

امسال با وجود شیوع ویروس کرونا، هیچ‌کس نمانده که تحت تأثیر این ویروس و تبعات اقتصادی آن قرار نگرفته باشد. هر شخص یا سازمانی را که نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که همه آنها به غیر از مشکلات بهداشتی، به نوعی درگیر مشکلات اقتصادی ناشی از آن شده‌اند، این آسیب برای بعضی‌ها بسیار زیاد و برای بعضی کم‌تر بود. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که چطور یک سری از کسب‌وکارها توانستند با وجود فاجعه همه‌گیری کرونا همچنان سرپا باشند و امیدوار به آینده در مسیر موفقیت خود قدم بردارند؟

درخواست-دمو

فکر می‌کنید چطور این کسب‌وکارها توانستند خودشان را نجات دهند؟ موضوع برمی‌گردد به برنامه‌ریزی صحیح؛ یعنی چی؟

یعنی بسیاری از کسب‌وکارها و سازمان‌ها قبل از اینکه اتفاقی مثل همه‌گیری ویروس کووید 19 رخ دهد، چشم‌اندازی صحیح از آینده و مشکلات احتمالی برای خود و کسب‌وکارشان ترسیم کردند و همین برنامه‌ریزی صحیح باعث شد بتوانند در حد زیادی جلوی آسیب‌های بیشتر را بگیرند.

 

حالا به نظرتان با استفاده از چه ابزاری توانستند در راه این برنامه‌ریزی ثابت‌قدم باشند؟ احتمالاً می‌پرسید مگر بقیه چه کاری کردند که ما نکردیم!؟

در ادامه خواهیم گفت:

نرم افزار حسابداری مالی تحت وب، گره‌گشای مشکلات پیش‌بینی‌نشده

کسب‌وکارها و سازمان‌های موفق و پیشرو، معمولاً خودشان را با شرایط از پیش تعیین نشده (چه در بعد اجتماعی چه در بعد اقتصادی) وفق می‌دهند. یکی از کارهایی که کسب‌وکارها و سازمان‌‌های چابک انجام می‌دهند، تجهیز کردن بدنه انفورماتیک خودشان با نرم افزارهای مختلف کاربردی مثل نرم افزار مالی تحت وب است که می‌توانند بازوهای قدرتمند کسب‌وکار در هر شرایطی باشند.

نرم افزار حسابداری مالی

امروزه، با توجه به اینکه اینترنت جزئی جدانشدنی از زندگی ما انسان‌ها شده است، استفاده از پتانسیل‌های آن برای پیشرفت در کار و زندگی موضوعی بدیهی به حساب می‌آید. با توجه به شیوع ویروس کرونا و پررنگ‌شدن نقش دورکاری در سطح جامعه، کسب‌وکارهایی که از نرم افزارهای حسابداری مالی تحت وب و به تبع آن نرم افزارهای اداری یکپارچه با نرم افزار حسابداری مالی استفاده می‌کردند، توانستند به خوبی خود را با شرایط جدید وفق دهند و از میزان آسیبی که از شیوع کرونا دریافت کردند بکاهند. البته این موضوع تنها عامل کاهش آسیب رسیدن به آنها نبوده و قطعاً موارد دیگری هم هست که در این مقوله نمی‌گنجد. اما همین یک اقدام، توانست تا بعد از چند ماه، علاوه بر کاهش آسیب، حتی بهره‌وری سازمان را با استفاده از ظرفیت دورکاری کارکنان، که از نرم افزارهای مالی و اداری تحت وب استفاده می‌کردند، افزایش دهد و نتایج جالب توجهی به دست آید.

حالا در طرف دیگر، پرسنل سازمان‌ها و کسب‌وکارهایی که از نرم افزارهای متعدد ویندوزی مثل نرم افزار مالی تحت ویندوز استفاده می‎‌کردند، ناگزیر به حضور فیزیکی در شرکت یا سازمانشان بودند. همین مسئله، علاوه بر نگرانی پرسنل که باعث کاهش راندمان کاری آنها شد، بسیاری را دچار این ویروس موذی کرد و آسیب‌های جبران‌ناپذیر دو طرفه هم به سازمان هم به خود پرسنل وارد کرد. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه مشابهی دارید، به دنبال نرم افزار مالی تحت وب باشید تا در آینده از چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

مزایای نرم افزار حسابداری مالی تحت وب

نرم افزارهای حسابداری مالی تحت وب، علاوه بر اینکه رابط کاربری جذاب و کاربرپسندی دارند، مزایای مهم دیگری دارند که باعث برتری آنها در مقایسه با نرم افزارهای حسابداری تحت ویندوز می‌شود.

در ادامه به بعضی از مزایای نرم افزار مالی تحت وب اشاره می‌کنیم.

عدم وابستگی به مکان و سیستم عامل

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های نرم افزارهای حسابداری مالی تحت وب، امکان دسترسی در هر مکان و زمان با استفاده از هر نوع پلتفرمی (دستگاهی) است که قادر به استفاده از اینترنت باشد.

با وجود نرم افزار حسابداری تحت وب، کاربران برای استفاده از آن دیگر  مجبور به حضور فیزیکی در محل شرکت یا سازمان نیستند و در هر زمان و مکانی امکان دسترسی به آن با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود را دارند. بنابراین، در صورت عدم حضور کاربر در محل شرکت یا سازمان، کارهای شخص و سازمان دچار مشکل و وقفه نخواهد شد و در وقت و هزینه صرفه‌جویی بسیار زیادی خواهد شد.

نرم-افزار-تحت-وب

کاهش هزینه‌های سربار

به دلیل اینکه نرم افزارهای حسابداری مالی تحت وب وابستگی به مکان و سیستم عامل ندارند، نیازی به خرید تجهیزات گران‌قیمت هم وجود ندارد. همچنین، با توجه به ماهیت چابک و انعطاف‌پذیری نرم افزارهای مالی، این امکان در اختیار صاحبان کسب‌وکار قرار می‌گیرد تا با مدیریت صحیح منابع انسانی، منابع  مالی، اطلاعات و مستندات سازمان، از هدر رفت زمان و پول جلوگیری نماید.

واسط کاربری جذاب

با توجه به اینکه نرم افزارهای مالی تحت وب از تکنولوژی ساخت به‌روز و پیشرفته‌تری نسبت به دیگر نرم افزارها بهره می‌برند، طبیعی است که رابط کاربری جذاب و به اصطلاح User Friendly داشته باشند که کار کردن با این نرم افزارها را برای کاربر دلچسب‌تر می‌کند.

تصور کنید ساعت‌ها باید با اعداد و ارقام سر و کله بزنید و در عین حال مجبور باشید با یک نرم افزار کاملاً خشک و بی‌روح کار کنید. این امر، بدون شک، در کاهش شادابی و اثربخشی کاری شما تاثیرگذار خواهد بود.

رابط کاربری زیبا که از سرعت بالایی هم برخوردار باشد، باعث خستگی و کاهش راندمان کاری پرسنل نمی‌شود.

امنیت بالا

فکر کنید نرم افزار حسابداری شما تحت ویندوز (Local) است و تمامی اطلاعات حسابداری مالی، ترازنامه، گزارشات تحلیلی و ... در آن ثبت و نگهداری می‌شود. حال احتمال دارد به دلایل مختلفی، مانند ایراد در سیستم سخت افزاری، ویروسی شدن و یا حتی اخاذی سودجویان سایبری، اطلاعات بسیار زیادی را از دست بدهید که بعضی اوقات جبران‌ناپذیر هستند. ولی با استفاده از نرم افزار حسابداری مالی تحت وب و تهیه فایل پشتیبان، دیگر جای نگرانی وجود ندارد، چون تمام اطلاعات شما در سروری قدرتمند با امنیت بسیار بالا حفظ و نگهداری می‌شوند.

فریلنسینگ

کلام آخر

همان‌طور که بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند، دنیای بعد از ویروس کرونا با دنیایی که قبل از آن وجود داشت کاملاً متفاوت خواهد بود. دیگر خیلی چیزها مثل سابق نخواهد بود و به همین دلیل انسان‌ها چاره‌ای جز تطبیق خود با شرایط جدید نخواهند داشت.

 این موضوع در مورد همه شرکت‌ها، سازمان‌‎ها و کسب‌وکارها صدق می‌کند و هیچ استثنایی وجود ندارد. اگر می‌خواهیم این کشتی طوفان‌زده را سالم به مقصد برسانیم، باید تصمیمات درست و به موقع اتخاذ کنیم.

تحقیق درباره خرید بهترین نرم افزار حسابداری و مالی تحت وب یکی از این تصمیمات منطقی و صحیح به شمار می‌رود که می‌‌تواند روند کاری شما را بهبود ببخشد و کسب‌وکارتان را نجات دهد.

مشاوره-رایگان

راننده‌ای حرفه‌ای را در نظر بگیرید که به جای اینکه فقط به خودرو جلوی خود نگاه کند، به خودروهای جلوتر از آن توجه می‌کند تا در صورت بروز خطر به موقع تصمیم‌گیری کند و آسیبی نبیند. ما هم باید جلوتر از زمان حال را ببینیم و به فکر آینده باشیم تا یک قدم از مشکلات جلوتر حرکت کنیم. با این حال، جلوی ضرر را از هر کجا که بگیریم منفعت است. بنابراین، برای خرید نرم افزار حسابداری مالی تحت وب تعلل نکنید و هرچه زودتر برای مشاهده دمو و یا مشاوره برای بررسی شرایط با شرکت حساب رایان پارس ارتباط برقرار کنید.